Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zondag 13 maart 2011

weer beter

Even een update over mijn ogen.

Deze ontsteking is ook weer voorbij.

Ik had eerst gedacht om bij een dermatoloog een test te laten uitvoeren zodat ik weet tegen welke produkten ik een allergie heb ontwikelt.

Maar ik ontmoete verschillende mensen die dit al hebben laten doen en uiteindelijk is er bijna geen make up verkrijgbaar zonder deze produkten.

Dus ik heb besloten om mijn permanente make-up, die ik reeds gedeeltelijk heb, te laten uitbreiden.

Volgende week dus een afspraak gemaakt om het allemaal eens te bekijken en dan de week erna gaat het gebeuren.
Ik sta dus in de toekomst dus elke dag bloedmooi op hahahahah.

Dus heeft weer zijn voordelen.

Ik denk maar, elk nadeel heeft zijn voordeel, dus zo zie je maar weer.

Deze week heb ik wel verder gewerkt aan mijn florabunda blokken.

Ze waren allemaal al geapliqueerd, maar ik wou geen tradionele quilt maken.
Dus is het dit geworden.





Photobucket




Toen Yvon een paar weken geleden bij mij was hebben we de mogelijkheden besproken.

Zij wou de tekst wel met haar borduurmachine erop borduren, maar uiteindelijk heb ik deze week de tekst er maar als stitchery op geborduurd.




Photobucket

Ik vertaal deze tekst voor mezelf als volgt :

De zomer is begonnen,

terwijl bloemblaadjes (lees kansen) zicht elke dag openen, ontvouwen

Wacht de toekomst op mogelijkheden.

Ondertussen ook een begin gemaakt van het eerste blok van de antieke quilt.

Heb felle scrapkleuren genomen.

Ik laat hem volgende week zien.

Beloofd !!!






3 opmerkingen:

  1. Super mooi, eigenlijk nog mooier dan het origineel vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig gaat het weer beter met je ogen. Florabunda wordt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat fijn dat de oogproblemen verleden tijd zijn. Want daar wordt je helemaal zat van he.

    BeantwoordenVerwijderen