Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

woensdag 2 maart 2011

pfpfp

Weeral een 2 tal weken dat ik niet heb geblogd !!!!

Sorry maar de laatste tijd komt het er niet meer van.

Zelfs op quiltgebied komt er niets meer uit mijn handen.

Ik heb een tweetal weken geleden een ernstige oogontsteking opgelopen door een nieuw make -up produkt en eindelijk dacht ik dat het voorbij was, maar neen, ik gebruik weer 3 dagen mijn gewon make up en het is weer van hetzelfde liedje.
Dus ik kan met moeite voor het scherm van mijn pc zitten werken en lezen.
Mijn ogen tranen en pikken enorm.
Dus weer terug bij af.

Hopelijk kan ik binnen 2 weken weer normaal uit mijn ogen kijken (hahha)

Ik wil dit maar laten weten aan mijn volgers want binnenkort denken jullie dat ik van de aardbodem verdwenen ben.
Zelfs op ons forum kom ik bijna niet meer kijken, door dezelfde reden.

Zojuist lekker in het zonnetje gezeten op het terras bij een vriendin die zaterdag vertrekt op skiverlof en ik ga haar katten verzorgen gedurende haar reisje.

Jullie zullen me wel weer zien verschijnen als ik me beter in mijn ogen voel (smile)
Tot Binnenkort !!!

6 opmerkingen:

  1. ik heb inmiddels met de bee overlegd over het patroon van de bomen die jij zoekt. heb je nog belangstelling? Wij hebben er 20 euro per persoon voor betaald en willen je vragen dat ook te doen, dan gaat dat in ons potje voor een volgend patroon. Copieer kosten en verzenden komen daar nog bovenop. laat je het me even weten of je het nog wil?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is overal erg stil zonder jou ;-) Heb je een zalfje of druppels van de dokter? Anders eens kamillecompressen proberen. Die verzachten.
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maakte me al zorgen over je. Ik hoop echt dat je ogen weer opknappen want ze zijn wel de spiegel van de ziel. En als ze beslagen raken..... Beterschap en een dikke knuffel meissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus het is nog niet over. Dat duurt wel erg lang zeg. En helemaal vervelend dat nu je eenmaal allergies bent deze allergie ook boven komt met jouw "oude" make up. Hoop dat het snel betert, want hier ben je snel zat van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap en ik hoop dat je gauw weer iets kunt doen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen