Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zondag 27 maart 2011

komt het ooit nog goed ?

Zaterdag heb ik dus mijn permanente make-up laten tatoeëren op mijn oogleden. De pijn was te verwaarlozen, maar het is alsof ik een boksmatch heb meegemaakt. Mijn ogen slaan blauw en rood uit en deze morgen is het nog erger dan gisteren. Als dit maar weer goed komt want anders moet ik altijd een zonnebril dragen vrees ik.

Photobucket



4 opmerkingen:

  1. Natuurlijk komt het goed. Ik zal voor je duimen dat het snel weer mooi is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden zei mijn oma altijd. Ziet er wel leuk uit, maar over een paar dagen ziet het al een stuk beter uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een zonnebril kan met deze zon geen kwaad, hahha. Maar je hebt gelijk om dit te laten doen. Het gaat zeker over voordat je een oud wijf bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat het snel opknapt want na al die ellende van de ontstekingen zit je hier natuurlijk echt niet op te wachten. En ach... zolang de zon schijnt kun je een zonnebril dragen. Valt niet op maaruh als het regent staat dat wel een beetje bizar.....
    groetjes
    yvon

    BeantwoordenVerwijderen