Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

woensdag 16 maart 2011

het begint leuk te worden

Toen ik maandag thuis kwam had ik het gevoel , echt thuis te komen, want de chape was reeds geplaatst in mijn huis.

Het is een heel ander gevoel.

Alsof het huis nu al af is.

Maar niets is minder waar natuurlijk.

De vloer wordt nog deze maand geplaatst. Maar als deze er ligt kan ik al enkele meubeltjes plaatsen in de eetkamer.
Het is dan al heel goed bewoonbaar.



Photobucket




Photobucket



Photobucket


Ik ben altijd gek (lees verlieft) geweest op dit huis.
Er ziten al bijna 2 jaar zweet en tranen verwerkt in dit huis, maar het is het zeker waard geweest.

Nu kan ik verder werken aan de houten vloeren op de bovenverdieping.
Afschuren en vernissen , deuren decaperen, alles proper maken.
Ik hou me wel bezig deze volgende maanden.

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat je nu, na twee jaar alles strippen het huis weer ziet opknappen. En wat is straks fijner dan komend zomer heerlijk achter het huis te zitten en te genioeten van het uitzicht.
    Wanneer is de logeerkamer klaar.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er nu al prachtig uit. Ben benieuwd als je straks de meubels erin kunt zetten. En er natuurlijk al je mooie quilts neer kunt leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is een chape? Het ziet er nu al veelbelovend uit. Fijn dat je daar zo gelukkig van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er goed uit Hilde !

    Christina, chape is een ondervloer in cement, die er ook ineens voor zorgt dat je vloer mooi waterpas ligt. Daarbovenop komt dan de uiteindelijke vloerbedekking (tegels, laminaat, parket, ...)

    BeantwoordenVerwijderen