Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

woensdag 30 maart 2011

de tuin is weer proper

Zondagnacht ben ik nog naar Bouillon vertrokken waar Rob van Yvon me opwachtte. Hij had maandagmorgen weer een perfect ontbijt (lees eitjes etc. ) voor me klaargemaakt. Na de inspectie in Sensenruth en een koffie bij mijn vriendin Nadia kon ik aan de tuin beginnen. Het is een werkje waar ik echt niet tegen opzie. Ik ben gek op tuinnieren en hier kan je het uitgetrokken "mauvais herbes" gewoon van de berg kieperen.

Photobucket


Photobucket



Daarna zijn Rob en Ik samen naar het Centrum van Bouillon gereden om er op een terras te genieten van het zonnetje.


Het was daar bijna 15 ° warm, dus dat was weer lekker meegenomen.


Terwijl Rob dan daarna voor ons avondeten zorgde het ik me nog eventjes neergevleid in mijn ouderwetse ligstoelen.


Photobucket



De Eiken stoelen die ik deze week thuis reeds afschuurde, zijn afgezet in de stal in Sensenruth en ik heb weer 3 stoelen meegenomen naar huis om verder af te werken.



Photobucket



Nog 4 te gaan en dan kunnen ze hun definitieve plaats innemen in mijn new eden.


Maar dat wil dus ook zeggen dat ik deze week niets , maar dan ook echt niets heb gedaan aan mijn quilthobby.


Zaterdag geven ze hier in Belgie stalend en warm weer.


Dus dan moet ik weer genieten in mijn tuin en zal ik geen naald ter hand nemen.


Maar volgende week moet ik dringend verder werken aan mijn florabunda blokken.


Ik hou jullie op de hoogte.






1 opmerking:

  1. Goed zo...... ZO mag ik het graag zien. Letterlijk je in het zweet werken hihihihi. Dan weet ik zeker als ik in juni richting Bouillon ga dat we lekker kunnen genieten van een propere tuin..... Ik verheug me erop.....

    BeantwoordenVerwijderen