Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

woensdag 30 maart 2011

april grap

Iedereen die me van dichtbij kent weet dat ik 1 april tot één van mijn lievelingsdagen in het jaar reken. En ook in de Frituur doe ik elk jaar een poging om mijn klanten in de maling te nemen. Verleden jaar hing er een personeelsadvertentie omhoog dat ik een topless dienster of garçon zocht. Ze bleef er twee weken voor 1 april hangen want je moest je aanbieden op 1 april. Velen trapten erin en we hebben veel gelachen. Maar dit jaar moest het dus beter worden en we hebben het gevonden. Lees maar hieronder wat je er nu weer kan beleven.
aktie van de dag

Win een date met Michèle of Hilde

Bij elke bestelling ontvangt U een tombolalot.

Dit geeft U de kans om een avond door te brengen met Michele of Hilde

In het bekende restaurant de frietzak.

De trekking van 2 winnaars zal plaats hebben na het sluitingsuur van de fritshop

op 1 april 2011

Veel geluk


En we maakten er een mooie foto bij van bunny 's waarop we onze gezichten plakten.


Photobucket




We gaan zeker weer gieren van het lachen.


Ik laat jullie de winnaars nog wel weten. smile



2 opmerkingen:

  1. En????? Al veel reacties gehad? Het is bijna zover. Morgen is de trekking......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zullen wel goed verkocht hebben. Wie heeft er gewonnen?

    BeantwoordenVerwijderen