Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 17 februari 2011

LOVE SWAP

Er werd op ons forum een love swap georganiseerd en ik mocht een pakje ontvangen van Annelies.
Een 2 tal weken geleden had ik op een zondag bezoek van Rob en Yvonne.
En zij bracht toen al het pakje mee voor mij en zondagavond heb ik alles dan opengemaakt.
En dit was het resultaat :


Photobucket



Er zat ook een pakje snoep bij met hartjes in een soort suiker.
Ik heb deze aan mijn klanten uitgedeeld.
Er zaten dus een mooi hartenlint in, hartenzakdoekjes, magneetjes in de vorm van een hartje en een mooi geappliqueerd hart.

Ik ben hier heel tevreden over.

Bedankt hoor Mup.

1 opmerking: