Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 17 februari 2011

het is weer gelukt

Eindelijk kan ik weer een bericht plaatsen.

Er waren hier pc poblemen en ik kon dus gewoon niets meer publiceren op mijn blog.

En nu heb ik de fout dus gevonden.

Gelukkig maar , want ik had al heel veel zin om weer te verhuizen naar mijn oude blog.

Dus hopelijk heb ik straks nog tijd om te bloggen, want de laatste tijd is het alsof de dagen sneller voorbij gaan dan anders of is dat misschien zo met het ouder worden ? smile

tot straks !!!

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat je er weer bent. Knap dat je de fout hebt gevonden. Waar lag het nu aan?
    Trouwens de dagen gaan sneller naarmate je ouder wordt. Heb ik iets over gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je alles weer kwijt kunt op je blog. Het was er errug stil de laatste tijd.

    BeantwoordenVerwijderen