Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zaterdag 19 februari 2011

een leuke aankoop

Regelmatig ga ik rommelmarkten langs of bezoek in tweedehands site's.
En soms zijn er zo van die dingen die je voor een klein prijsje kan kopen.
Zoals deze kast die ik , op nog geen 5 km van mij rijden, vond via het internet.
Ik ga ze helemaal afschuren en in een witte krijtverf zetten.
Ik geef haar andere handgrepen en het wordt weer een hele leuke andere kast , helemaal in mijn landelijke stijl die ik wil creeren in mijn huis.
Leuk om in de slaapkamer te zetten.
De schuiven zijn praktisch om mijn lingerie etc. in op te bergen.




Photobucket

In een onderstaand bericht had ik jullie verteld dat ik mee ging doen aan de dots along.Maar ik heb nu toch besloten om dit niet te doen.

Ik heb 1 blok gemaakt en viel bijna in slaap van verveling (smile)

Altijd maar bolletjes naaien is dus echt niks voor mij, is niet echt een uitdaging.

Dus heb ik me op een projekt gestort met wat meer variatie.

Er zullen onder jullie wel quilters zijn die deze bom kennen.

http://sentimentalstitches.net/free-stuff/polka-dot-garden/beyond-the-cherry-trees-album-quilt/

Ik heb hem altijd al heel mooi gevonden.

Er wordt een copij gemaakt van een heel oude antieke quilt.

En ik ga hem maken in mooie felle kleuren die uit mijn scrapmanden komen.

Ik ga geen rekening houden met de kleuren.

Het wordt dus een verassing qua kleur en sfeer. Mijn fototoestel is mee op weekend met ex dh en zijn vriendin, maar volgende week zal ik een foto plaatsen. Ik heb al 2 blokken klaargemaakt om te appliqueren, maar moet nog beginnen met het naaien.

En daar ik de komende week weer heel weinig tijd heb om te naaien, zal ik jullie niet snel resultaat kunnen zijn.

Ook de florabunda is hier aan afwerking toe. Hopelijk kan ik er deze week weer een beetje aan verderwerken.

Het is momenteel heel erg met me gesteld, heel weinig tijd en zo veel zin om naaien, maar ja de plicht roept.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kastje. Wat mij betreft hoef je em niet te verven hoor, ik vind em zo al mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aanwinst Hilde. En ja soms zoek je ver wat je om de hoek kunt vinden.
    En de BOM waar je aan mee gaat doen is meer jouw ding. Vond het al heel bijzoner toen je aankondigde dat je met uitsluitend bolletjes ging werken. Wat kan saaier zijn. En dan is het resultaat misschien wel mooi maar je moet toch ook plezier hebben in het maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Hilde,

    Ik heb toevalig net dezelfde" kast gekocht in de kringloopwinkel voor 20 euro!
    Ik kan er erg veel in kwijt en ben er super blij mee.

    Liefs conny

    BeantwoordenVerwijderen