Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zondag 16 januari 2011

toch iets gedaan

Gisteren had ik nog nooit gedacht dat ik vandaag dit bericht kon neerpennen.

Het was kalm in de frituur en ik heb dan toch nog een blok van de florabunda kunnen afwerken.

Photobucket


En eigenlijk moeten er nog enkele blaadjes op genaaid worden, maar ik ga dit niet doen, anders is dit blok veel te druk

En deze morgen dan maar een uurtje eerder uit mijn bed gekomen om het volgende blok voor te bereiden
De blaadjes kan ik hopelijk deze avond verder appliqueren

Ik vertrek niet naar Bouillon, dus maandag eerst shoppen en dan misschien s'avonds verder appliqueren aan dit leuke blok
Het wordt tijd dat ik terug begin te naaien want mijn handjes willen steeds richting stof

Photobucket

Zelfs aan mijn nachtproject heb ik de laatste weken niet meer verder gewerkt.

Ik ben begonnen aan een roman  in de Franse taal omdat ik de taal volledig machtig wil worden
En jullie gaan me niet geloven, maar ik doe ongeveer een uurtje over 1 bladzijde. 
Elk woord dat ik niet begrijp zoek ik op in de woordenboek
Alhoewel ik goed Frans spreek ben ik verbaast over het aantal woorden dat ik wel begrijp in de context, maar er niet echt de juiste vertaling van kan geven.
Ik schrijf elk woord op en bekijk ze elke dag voor ik ga slapen.
Het is een thriller , dus hopelijk ken ik binnen een aantal jaren de ontknoping hahhaha.



Photobucket

1 opmerking:

  1. Heerlijk dat uitzichtvanuit je huis. Nu de schuur weg is kun je goed zien hoe mooi dat is!

    En je florabunda wordt echt super mooi. ok en fijne zondag gewenst. Het is hier een echte "zon"dag. De zon schijnt uitbundig....

    BeantwoordenVerwijderen