Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 6 januari 2011

ik ben er weer

Ik ben blij dat al deze dagen weer voorbij zijn !!!!

Ten eerste eet je weer veel te veel, je bent uit je ritme en is er weer een jaar voorbij en je besefte het niet eens dat het zo snel weer eindejaar was.
Er worden voornemens gemaakt voor het jaar 2011, waarvan je weer weet dat ze toch nooit zullen worden uitgevoerd.
En Misschien geldt dat alleen voor mij , maar ja ik ben zo menselijk dat ik nog fouten mag maken. hahaha
Voor mij is het gewone, allerdaagse leven reeds interessant genoeg.
En al dat kussen van vreemde mensen is ook echt niet iets voor mij.
Maar ja , we moeten ons soms wel even aan de etikette houden.

Heel moeilijk voor mij , die etikette !!!!

Het enige leuke is dat je kadokes (voor de niet begrijpers : geschenkjes)  krijgt.
Toen we op de open deur waren bij tandy heeft een vriendin van mij daar bij de ceramiste een set kippen gekocht waar ik gek op was en die heb ik dus nu op nieuwjaarsavond gekregen.
Ik heb iets met kippen, vraag me niet waarom , maar ik vind ze origineel.
Foto hiervan plaatsen gaat niet omdat ik ze in bouillon heb opgeborgen tot ze naar hun vast nest getransporteerd  worden .

Ook heb ik heel veel leuke wenskaarten gekregen en in die van Yvon zaten 3 zilveren bedels.
LOVE  - HOPE  - en  FAITH
Ik heb ze aan mijn halsketting gehangen samen met mijn zilvereren hartje.




Photobucket


Laten we hopen dat ze me geluk brengen !!!!!!!!!!!!


Door de vele sneeuwtoestanden was het alweer 3 weken geleden dat ik nog eens naar huis kon rijden.
Mijn vrienden ginder hadden me al gewaarschuwd voor de hopen sneeuw die er waren gevallen, maar ik was echt verbaast door de hoeveelheid sneeuw die er lag.
Je kon gewoon op de sneeuw lopen , je zakte er niet door , het was precies een ijsplatform.
Al had het zijn charme, voor mij hoeft het niet zo extreem te zijn.
De Gewone wegen waren slecht bereidbaar, gelukkig had ik winterbanden, maar toch , af en toe voelde ik de wagen wel slippen.


Photobucket

Photobucket



Deze week is het hier nog druk met allerlei zaken, maar vanaf volgende week hoop ik verder te kunnen werken aan mijn quiltwerken.

Ook ontdekte ik dat er al enige nieuwe BOM'S zijn uitgebracht.
Dus met andere woorden, we zullen ons weer niet vervelen in 2011.

Ik moet deze maand nog werken aan de HARTENSWAP  die georganiseerd wordt door bettina op ons forum.
Ik heb al enige idee├źn over hoe het moet worden. Maar daar kan ik natuurlijk nog niets over vertellen want mijn swappartner mag hierover nog niks zien.
Maar ik beloof jullie dat ik later foto's zal plaatsen.






1 opmerking:

  1. Het heeft toch wel iets..... In de Ardennen hoort sneeuw te liggen in d winter. Maar ik ben er liever als het weer wat warmer is. Oh ja... je armband ligt al op je te wachten met een paar nieuwe bedels..... hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen