Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zondag 9 januari 2011

the happiness project

Happiness Project


Reeds ongeveer een jaar ben ik fan van deze site en vrouw , Gretchen Rubin.

Telkens ik me down voel ga ik even naar haar leuke overpeinzingen kijken.
Ik heb er al heel veel van geleerd.
En toen ik vandaag haar site op een andere blog weer tegenkwam wilde ik hem ook aan jullie meegeven.
Ik ben geabonneerd op haar wekelijkse quotes.
Leuke doordenkertjes
Ga ook eens kijken naar haar  korte you tube filmpjes met allerlei leuke levenswijsheden.
Op haar site kan je ook haar blog aanklikken.
Doe het eens !!!!
Je kan er alleen maar HAPPIER  VAN WORDEN !!!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen