Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zaterdag 15 januari 2011

BOM aanval

Bij de start van een nieuw jaar rijzen de nieuwe BOM'S massaal uit de grond.

Voor de niet quilters onder mijn volgers even een kleine uitleg.

Neen, het zijn geen bommen die ontploffen maar bommen die eigenlijk heel veel plezier verschaffen, elke maand kan je ervan genieten.

Maar wat is het dan wel denken jullie nu !!!

De volledige naam is BLOCK OF THE MONTH  , blok van de maand dus.

Elke maand geeft de ontwerpster een blok uit die je gratis ter beschikking wordt gesteld en je dus elke maand gaan kan maken.

We slaan met ons allen wel een hele hoop boms op , printen ze af of branden ze op cd, want ooit gaan we ze maken natuurlijk (hmhmhem).

Nu heb ik verleden jaar deelgenomen aan de florabunda bom van Erin Russek.
Ik moet nog enkele blokken afwerken, maar hij komt zeker af dit jaar.

Nu is ze dus begonnen aan een nieuwe bom voor 2011.

My tweets is de naam en zit vol met vogels.

Ga hem maar snel downloaden, je weet maar nooit !!

Ook een hele leuke bom, maar voor de kruisteekliefhebbers noemt het dan Sal.
Ik ken de afkorting , maar kan niet de juiste woorden van de afkortingen weergeven, want ik ken ze niet.
Maar het principe is hetzelfde als een bom.

Vorig jaar had ze ook een hele leuke, maar die van  2011 start binnenkort.
Dus kruissteekliefhebbers, ga eens kijken op deze mooie franse blog.

Ik heb al patronen van haar gezien op beurzen, bloedmooi zijn ze.
Kocht er 1tje die hier ligt te wachten op mijn naald en draad.
Maar zal nog even moeten wachten denk ik !!

Momenteel heb ik niet veel tijd om te hobbyen,
Te veel werk , maar hopelijk kan ik volgende week toch iets ter hand nemen.

Ik hou jullie op de hoogte !!!

1 opmerking:

  1. Hoi Hilde

    Sal is de afkorting van: Stitch-A-Long. Samen met andere borduursters aan hetzelfde project werken.


    groetjes zonnebloemetje

    BeantwoordenVerwijderen