Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zondag 5 december 2010

zoals ik het heb beloofd

Eerst wil ik iedereen bedanken die mij heeft gecondoleerd/gecontacteerd via blog, mail of forum met het overlijden van mijn Schoonbroer.
Het was zaterdag een hele zware dag voor onze familie , maar mijn zus zal zeker gesteund worden in de toekomst.


Toen in verleden maandag in Bouillon was, kan ik jullie verzekeren dat er al heel veel sneeuw gevallen was.

Ik nam een foto van mijn achtertuin.

Het was  een heel mooi zicht, maar niet zo leuk om je te verplaatsen  met de auto. Gelukkig heb ik winterbanden.


                 Photobucket

Maar dan heb ik ook nog onverwachts bezoek gekregen
Ik had reeds zaterdagavond een telefoon gekregen dat ik reeds een weekje ongewenste logees had onderdak verschaft

Kijk hieronder maar een naar de onderstaande foto.
Twee geiten , ik heb reeds naar het dierenpark gebeld en ze gaan me terugbellen
Ik heb er geen probleem mee dat ze daar liggen te slapen, maar alles ligt er nu onder de str.... en het is een lawaai van jewelste door hun op en af gespring.
Ook mijn gasten zijn er niet van gediend want ze komen zo naar je toe gelopen , dus ik denk dat het dieren zijn die zijn uitgebroken of wegelopen.
Ik hou jullie op de hoogte van mijn nieuwe gasten.

Photobucket



En hieronder de beloofde foto's van mijn" he loves me - he loves me not " quilt.

Spijtig genoeg heb hem op de reling moeten vastmaken met naalden, maar zo hebben jullie toch al een beter totaalbeeld van de bedquilt.

                          Photobucket


                          Photobucket

                          Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Hilde, hij (zij) is prachtig! Wat is hij mooi daar over de balustrade; Ik vind de tekst erop echt erg goed gevonden en het komt goed tot zijn recht. Ben erg benieuwd hoe je hem laat quilten ?

    Liefs conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de quilt mooi geworden. De geitjes zien er wel lief uit OP DE FOTO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem heel erg mooi geworden Hilde!!!
    Ik vind het echt knap dat je zo elke keer van elke quilt weer echt je eigen quilt maakt!!! TOP!!! En die geitjes zullen idd wel van dat park afkomen, hebben ze wel best een eindje moeten lopen ;-) Hopelijk worden ze gauw opgehaald!

    BeantwoordenVerwijderen