Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zaterdag 18 december 2010

ze zijn vertrokken

Vandaag zijn Yvon  en Rob me een bezoekje komen brengen.

Weer tijd te kort natuurlijk om alles te vertellen voor de frituur openging.

Maar ik heb toch weer drie afgewerkte quilts meegegeven om te laten doorquilten door mijn privé quiltster.

Deze 3 quilts zijn naar Nederland verhuisd tot ze weer klaar zijn om definitief in Sensenruth te komen wonen.

Photobucket


Photobucket




                             
Image and video hosting by TinyPic

ik heb elke avond ,gedurende 2 weken lang,  aan de medaillon quilt gewerkt.
Dat ik het nu een beetje raar vind dat ik hem niet meer hier bij mij op de designwall heb.
Ik voel me weer vrij, ik kan dit niet omschrijven, maar ik hoef niet meer echt door te werken om hem af te krijgen tegen dat Yvon komt.
Dus ik kan nu  rustig verder werken aan wat hier nog ligt.
Mijn florabunda en mijn kerstquilt., mij boomquilt en "love is" stitchery .
O ja en niet te vergeten mijn lib stitchery.
Dus ik denk dat ik nog wel genoeg om handen zal hebben.
IK heb mezelf verboden om nog een nieuw projekt op te starten.
Maar jullie weten ook dat ik nogal een eigenwijs typetje ben, dus ik kan mezelf misschien niet in de hand
houden   smile .

Deze week heb ik ook uit de usa mijn naalden, mijn lijm, appliquatietool etc. gekregen.
maandag zag ik in Duitsland deze borstels liggen voor nog geen 2 euro.
En dat was precies wat ik nodig heb.


                             Photobucket


Ik ga straks het Internet afschuimen op  appliqué quilt afbeeldingen.
Ik wil inspiratie opdoen voor mijn bundel stoffen die ik mee bracht uit America.

Kan ik weer beginnen te ontwerpen in mijn hoofd.

En neen , ik begin geen nieuw projekt..

Nog een prettig weekend vol met sneeuw waarschijnlijk.


.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen