Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zondag 26 december 2010

weer voorbij

Voila, kerst is weer voorbij !!!!!!!

Maar ik heb kersdag heel goed besteed.

Ik had nergens verplichtingen ,dus ik had weer een hele dag vrij om me met mijn passie  bezig te houden.

Na enkele telefoontjes te hebben beantwoord met kerstwensen ben ik van start gegaan met wat ik het liefste doe  :   WERKEN MET STOFJES NATUURLIJK.





Alle stof is gesneden voor mijn nieuw projekt en ik heb er zelfs al een paar blokken aan elkaar gestikt.

.

Photobucket




Maar het meest van al heb ik gewerkt aan mijn Christmas, I love it again quilt.


De rij met kerstmannetjes was deze week toch nog klaar geraakt en ik besloot dan maar te beginnen met
het vaststikken van de patroontjes te beginnen.

Dit is een werkje dat ik eigenlijk nooit  zelf doe., ik quilt niet zelf met de machine, dus ik heb niet zoveel feeling voor dit soort dingen .
Maar ik heb er verschillende steken uitgeprobeerd en nu zijn het dus allemaal verschillende diertjes geworden.
met   #  andere accenten en ik vind ze wel leuk geworden.



Photobucket


Dadelijk ga ik er verder aan werken en hopelijk kan ik  nog een tweede rij afwerken vandaag.

Ik doe deze avond wel de frituur open want wie wil er nu geen lekkere frietjes na 2 dagen feesteten (smile).


Photobucket

De sneeuw valt hier weer met pakken uit de hemel, al hadden ze dit weer niet voorspelt.
Gelukkig moet ik de deur niet uit, maar ik begin het wel een beetje beu te  worden, al dag gesneeuw

1 opmerking:

  1. Goed om te lezen dat je fijne kerstdagen hebt gehad met lapjes en draadjes. Ik ben nog steeds aan het oefenen met de naald/draadtruc, maar het lukt steeds beter.

    BeantwoordenVerwijderen