Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zondag 19 december 2010

verder overzicht 2010

Ook op persoonlijk gebied heb ik dit jaar  een hele verandering ondergaan.
Ik besloot om  alleen verder  door het leven te gaan.
Soms is het nodig om beslissingen te nemen die minder prettig zijn.
Maar er zijn momenten dat je voor jezelf moet kiezen.

En na een tijdje op een laag pitje te hebben geleefd ben ik vandaag weer helemaal 100 % HILDE.

Ik herinner me nog een gesprek met Yvon  waarbij  de tranen overvloedig vloeiden.

Ze zei me dat ik ooit weer VUURWERK  IN MIJ LEVEN ZOU KRIJGEN.

En nu weet ik dat het wel zo zal zijn.

Ik heb soms zoveel binnenpretjes dat ik telkens aan haar zin moet denken.

En toen dit liedje van Kate Perry uitkwam en het hoor (de) moet (st) ik  dikwijls glimlachen.
Want ik denk dat ik zelf al vuurwerk ben hahahhaah
Dit is een doordenkertje voor diegenen die me goed kennen.  SMILE

Door deze negatieve periode heb ik ook mijn echte vrienden leren kennen.
Sommige heb ik achter me gelaten en verrassend  genoeg heb ik er ook enkele nieuwe bijgekregen.

Ik zie mijn leven weer rooskleurig in en weet dat er in de toekomst nog heel veel leuke en ook minder leuke dingen gaan gebeuren.
Maar wie volop in het leven wil staan en een leven wil dat niet saai is , moet bepaalde risico's nemen.

DAT IS NU EENMAAL DURVEN LEVEN.


NEEM JE DROMEN NIET MEE IN JE GRAF,

maar probeer ze waar te maken.

Kortom  '' I'm back to live ''



Image and video hosting by TinyPic
.

Hier de clip van het liedje en de songtekst ervan




KATE PERRY    FIREWORK

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen