Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

woensdag 8 december 2010

pillows

We lezen allemaal zoveel in het Engels dat we soms het Nederlandse woord  voor iets niet meer weten.
Ik spreek ook veel Frans en heb dit probleem dus ook met het frans en het Nederlands.

Toen ik deze titel schreef wist ik gewoon niet meer hoe het juiste woord in het Nederlands was en na hard nadenken wist het weer.
Kussensloop , dat was het dat ik wou zeggen.
Ik vertelde Yvonne in Bouillon dat ik een filmpje gezien had over het simpel aan elkaar stikken van deze slopen.

Bekijk het eens , zo easy en snel gemaakt.

Ik heb mezelf al bijna een half jaar beloofd dat ik er 1tje ga proberen te maken maar mijn emmertje met tijd is juist leeg.
Dus zal ik wel even moeten wachten voor hij weer vol is.

Maar niets houdt jullie tegen om het te proberen.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen