Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

vrijdag 10 december 2010

overzicht

Het einde van het jaar nadert met rasse schreden.
Tijd om eens terug te blikken op het verleden jaar.
Maar toen ik mijn foto's eens  herbekeek in tiny pic kwam ik nog deze foto tegen.

Image and video hosting by TinyPic


En deze vond ik de meeste geslaagde foto van 2009. hahah ( ik heb de lachende icoon nog niet teruggevonden op blogger)

Verleden jaar zaten we met de quiltangels in Bouillon en was ik in slaap gevallen op het terras.

Toen ik daarna de foto's zag leek het alsof ik daar volledig van de kaart, denk maar stapeldronken , in mijn zetel lag.

Maar niets is minder waar.  Ik drink nooit, lees zelden,   maar zeer zelden want ik ben allergisch aan een produkt dat in de wijn wordt verwerkt.
Ik word na 1 glas al helemaal dronken en voel me echt misselijk.  Mijn maag reageert overdreven en zwelt helemaal op.  De quiltangels hebben het meegemaakt en moesten me naar mijn bed begeleiden.


Dus deze foto is een grap van Leeuwin.  Ze heeft er de flessen via photoshop bijgezet.

De volgende weken ga ik dus een klein overzicht van dit jaar geven.
Er is heel veel gebeurd dit jaar, wat een grote invloed heeft op mijn verdere leven.

Hieronder ook nog een overzicht foto van de flora bunda, ik ben al aan het volgende blok begonnen, maar zal er niet veel aan verder werken.


Photobucket




Ik ben dit  weekend volledig bezet.

Zaterdagnacht naar de kerstmarkt  en  bijhorend vuurwerk.
Zondagvoormiddag naar Lommerl, de open deur van Tandy en zondagnacht weer naar Bouillon.
Maandagmorgen  vertrek ik met Nadia  een dagje naar Aken om te kerstShoppen en s'avonds is er daar ook weeral een leuke kerstmarkt.

Wat wil een mens nog meer ?




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto hé, ik denk er met veel plezier aan terug!
    Je hebt het afgelopen keihard gewerkt, ik neem mijn petje voor je af Hilde, tot zondag!
    Tandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Hilde, dit is mijn eerste postje aan jou. Leuk blog heb je. Een tijdje terug schreef je over het probleem van de draad die uit de naald schiet en dat je er een oplossing voor had gevonden. Ik ben er heel benieuwd naar want het gebeurt mij ook heel vaak.

    BeantwoordenVerwijderen