Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

woensdag 15 december 2010

overzicht 2010

De leukste foto van 2010 vind ik ongetwijfeld deze van mij en Rob.

Image and video hosting by TinyPic


Zaterdag zie ik Rob en Yvon voor het eerst  terug nadat we deze grap uithaalden.

zie deze topic
http://www.bloggen.be/hildedeb/archief.php?ID=902658

Toen op het forum vermelde dat ik een Nederlander aan de haak had geslagen waren de meningen verdeelt.
Wat hebben we gelachen achter de schermen.

Maar ik heb nog het meeest moeten lachten nu zondag.
Ik ben namelijk naar de open deur van tandy geweest te Lommel.

http://www.crazylady.eu/index.html


Nadien toen we samen ergens koffie dronken sprak Tandy er nog over.
Ze kon het niet geloven dat ik dat zou gedaan hebben,.
Ze dacht  :wat haalt ze haar nu weer op haar nek !!!!
Dus het komt er op neer dat iedereen me een leuke vent wenst, maar het mag geen Hollander zijn.
Vraag me niet waarom , maar het zal wel een reden hebben zeker. hahhaha

Gelukkig hoeft het voor mij niet direct.
Mijn leven is leuk zoals het nu is en in mijn plannen voor de toekomst zie ik nog geen plaats voor een lover.
Laat staan dat er iemand bij mij zou komen wonen.
Ik heb totaal geen enkel probleem om alleen te wonen.
Ik zie in de frituur al zoveel mensen dat ik me s'avonds gelukkig prijs om alleen boven te zitten.
Lekker met mezelf en mijn stofjes. smile

Deze zin omvat wat ik wil voor 2011.


the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams

4 opmerkingen:

  1. Mmmmm ik heb anders ook nog wel een leuke foto van jou met een heeel bijzondere man. Gemaakt op de middeleeuwse markt in Bouillon, afgelopen zomer. Dat was ook een heel leuke foto.....
    Bovendien waar moet je de tijd vandaan halen? Dan kom je niet meer aan quilten toe (hihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je tevreden bent met je leven zoals het nu is. En wie weet komt er ooit de geschikte man over je weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hilde, zou het minder erg zijn als we vertellen dat Rob een Limburger is?? Maar de foto blijft leuk....;-)).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. arme rob..... mag hij nog niet eens achter een Belg aan......
    ik weet namelijk uit 1ste hand dat deze hollanders leuk zijn.....

    BeantwoordenVerwijderen