Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

maandag 6 december 2010

Nieuwschierig ?

Wat zou dit kunnen zijn?

Photobucket


Nou dat zal ik jullie in de loop van de week laten zien.

Neen :     het is geen nieuw projekt

              het is ook geen vuile was  (hhaha)

maar wel bijna het einde van iets ...

En tegen volgende week zondag wil ik het klaar hebben,
Vanavond ga ik lekker naar een wokrestaurant met 4 vriendinnen , dus ik ben  de hele dag vrij om te doen wat ik wil. Yes !!!

En ik denk wel dat velen al weten waaraan ik de meeste tijd ga spenderen.

Onderstaande foto is ook nog van een eerder opgestart projekt.
De sneeuwmannen van de fat cat pattern site.
Het was een bom en ik begon er verleden jaar aan te werken.
En binnenkort is het weer kerst, dus misschien ,heel misschien is hij af tegen volgende kerst.

Verleden week heb ik al de blauwe stroken geknipt en aan elkaar gestikt.
Dus ik denk dat dit mijn nieuw NACHTPROJEKT  gaat worden.
Maar ik hou jullie zeker op de hoogte.

Zie hier de links met het startprocess van the snowmen

http://www.bloggen.be/hildedeb/archief.php?ID=656671

http://www.bloggen.be/hildedeb/archief.php?ID=652812


Photobucket

4 opmerkingen:

  1. Succes ermee!! Jou kennende met je nachtproject, gaat het ineens heel snel, dus wie weet ;-)

    PS volgens mijn blogspot heb je dit bericht net 4 minuten geleden geplaatst en volgens jouw bericht vanacht...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zal mijn uren nog moeten aanpassen , ik leef nog op amerikaanse tijd hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je nieuwe blog. Het ziet er al meteen veel gezelliger uit. Ik zal de link opzoeken hoe je je oude blog kunt overzetten naar deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik denk dat je nu dan eindelijk toch eens de stoute schoenen aantrekt en deze stof zelf gaat verven.......

    BeantwoordenVerwijderen