Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zondag 5 december 2010

Ik ben verhuisd

Als alles goed is gegaan zijn jullie nu op mijn nieuwe blog aanbelandt

Ik wou al een hele tijd veranderen van blogprovider omdat er niet echt veel mogelijkheden bestonden om mijn blog aangenamer en mooier te maken.

Dus gaan we gewoon hier verder.

Mag/ kan /wil , maar lees jullie moeten wel dit blogadres aanpassen in jullie instellingen van jullie blogs.


Hieronder staat nogmaals mijn oude blogadres, ik ga proberen alles te importeren naar dit adres, maar moest het niet lukken kan je nog altijd terug kijken op mijn oude blog.

http://www.bloggen.be/hildedeb/




5 opmerkingen:

  1. Nu Hilde het ziet er erg mooi uit. Tja dat je met deze gasten niet blij bent kan ik begrijpen.Veel plezier op je nieuwe blog.

    Rudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er héééééél erg gezellig uit. Ga zeker vaak komen piepen . Ik kan goed geloven dat je niet blij bent met je nieuwe gasten. Niet te geloven dat ze niet bang zijn voor mensen ?

    Liefs conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gelijk de verwijzing op mijn web-log aangepast. Ben benieuwd hoe flitsend je dit blog gaat maken.... Veel succes.....
    oen vriendin uut Banthem

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zal direct jouw nieuwe blogadres invoeren bij bloglovin en de oude verwijderen.

    Heel veel plezier met het bloggen, en nu kan ik gelukkig wel reageren.

    BeantwoordenVerwijderen