Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

woensdag 8 december 2010

tulpen uit Bergentheim

Herinneren jullie zich nog de hoop witte stof die ik liet zien deze week ?

Wel dat waren de reeds geknipte boorden voor mijn medaillonquilt.

Ze zijn aan het middenstuk gestikt en ik ben begonnen met de laatste applicaties.

Ik zal me echt moeten haasten om hem af te krijgen, want Yvonne en Rob komen volgende week naar me toe en dan zou ik hem met haar willen meegeven om te quilten.

Ik was mijn borsteltje waar ik de randjes mee inwrijf, vergeten in bouillon en ik heb dus maar een make- up staafje gebruikt, maar het werkt niet echt goed.
De lerares in Houston zei me dat je beter een borstel neemt met varkenshaartjes, zoals een kleine maat tamponeerborstel.
Dan loopt het stijfsel niet onder de patronen en is het sneller droog en ze heeft gelijk.
De patronen zijn drijfnat en de stof ook , ik moet dus weer blaadjes bijtekenen.


Photobucket  Photobucket

 Photobucket Photobucket Photobucket


En ik heb ook een naam gevonden voor deze quilt.

Daar ik deze serie stoffen heb gekregen van Leeuwin voor mijn nieuwjaar 2009 ga ik hem  "TULPEN UIT BERGENTHEIM " dopen.

2 opmerkingen:

  1. Leeuwin voelt zich zeer vereerd dat de quilt naar "haar" is vernoemd...
    Knuffel uit Bergentheim

    BeantwoordenVerwijderen