Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

vrijdag 17 december 2010

foto's

Gisteren heb ik foto's laten nemen door 1 van mijn klanten.
Kerstfoto's voor mijn mededelingbord.
Om hen te laten weten Wanneer ik tijdens de feestdagen open ben natuurlijk.
En het leek me ook leuk om bovenaan op mijn blog een foto van mezelf in kersstemming te zetten.
En het resultaat zien jullie dus nu hier vandaag.

Vanaf vanavond sta ik dus met een kerstmuts frietjes te bakken.
Kwestie om in de kerstsfeer te raken en om weer eens goed te kunnen lachen.
In Bouillon heb ik verleden week reeds verschillende mensen zien werken met een kerstmuts op en het leek me toen ook een goed idee om dit ook bij mij in de zaak te doen.

Dit was de 2de foto die ik nam en Michele wou ook even graag op de foto.

Photobucket 


Photobucket

Gisteren nog snel een beetje steam a seam gesneden en verder gewerkt aan mijn kerstquilt voor 2011.

Ik vind dit zelf geen echt hoogstandje, want met gewoon plakken kan ik natuurlijk alles snel afmaken.
Ik noem dit niet echt een quilt, maar een creatieve versiering op stof.

Maar omdat de quilt toch maar een maandje omhoog zal hangen tijdens de kerstperiode, kan ik er eerlijk gezegd niet al te veel tijd in steken.
Ik wilde al heel lang een leuke kersversiering en dat is hij dus nu aan het worden.

Ik heb nog te veel projekten in mijn hoofd die ik wel met naald en draad en met de hand wil maken, dus waarom zou ik dan niet deze snelle methode kiezen

Photobucket
Er moeten nog 2 handschoenen bijgeplakt worden, dus nog even geduld voor de rest.



1 opmerking:

  1. Hallop Hilde , heel heel hartelijk bedankt voor de mooie blokken,kan daar veel moois mee maken voor Jopie.
    Je staat meteen op mijn site , zodat ik af en toe even bij je langs kan komen
    Ja dat weekeinden Ardenne zie ik wel zitten! dus wie weet! zie je me ooit wel eens verschijnen.
    Ik wens je alvast een hele fijne kerst toe, en veel geluk voor 2011, met veel handwerk plezier.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen