Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 30 december 2010

eindoverzicht 2010

Eigenlijk is er zoveel gebeurd gedurende dit jaar dat ik er wel nog 30 berichtjes kan over schrijven , maar de belangrijkste vermeld ik nog even hieronder.
Ik heb gedurende het jaar heel hard verder gewerkt aan mijn huisje dat ik aan het verbouwen ben.

Alle plaaster van de muren gehaald en de veranda afgebroken.
Dit alles heb Ikzelf gedaan.
Onderstaande foto is met mijn nieuw vriendje KLOPPIE.
Who needs help from men  ?   hhaahha
Al moet ik wel zeggen dat ze me wel even hebben geholpen om zware stukken te dragen op het containerpark.

Image and video hosting by TinyPic

In 2011 ga verder werken aan het huisje.

Schuren van de houten pitchpine vloeren, deuren etc. behoren tot mijn plannen.

Ook heb ik een leuke vakantie gehad met de quiltangels.
Veel gelachen en toch wat rust genomen op het zonneterras.

Image and video hosting by TinyPic

Mijn Reis naar America met Yvon was zeker een hoogtepunt in 2010.
En daar heeft ze eindelijk mijn lang verwachte foto genomen van mij in het bad.
We gingen die al eerder  eens maken in bouillon, maar nu toch wel de ideale lokatie gevonden.

Diegenen die nu gaan gechoqueert zijn, doe dan maar even je ogen dicht en scroll naar beneden.

Photobucket

hahhaha

Je ziet , ook in 2010 ben ik mijn gevoel voor humor niet kwijtgeraakt.

En ik heb goede vooruitzichten voor 2011.

Maar daar zal  ik jullie dan wel  mee verrassen tijdens het komende jaar.
Je weet nooit wat er gebeurd.
En ik zou zeggen "gelukkig" weten we niet wat de dag van morgen ons kan brengen

Maar zoalang er mensen zijn op wie je kan terugvallen, kan je alles aan toch !!!!


IK WENS IEDEREEN EEN LEUK EN EEN GEZOND, maar tevens ook een HUMORVOL 2011.

En bekijk ook eens deze video over een enorme groep mensen in de wereld die haken om een enorm koraalrif te maken.
Opgestart door 2 zusjes, wat een inpakt heeft hun idee gehad.
Echt de moeite waard om even te bekijken.






1 opmerking:

  1. Ja het was een enerverend jaar, ook voor mij. We zijn dit jaar samen begonnen in Bouillon en daarna waren er ook de nodige keren dat we elkaar hebben ontmoet. Weekeind in Lunderen, Quiltangels in Bouillon en dan onze trip naar Houston. Hopenlijk treffen we elkaar in iedeer geval weer van de zomer in Buillon en als dat niet kan dan moet je toch hier maar eens een keer komen. Kunnen we lekker brocante winkels afstropen. Meissie bedankt dat je een onderdeel van mijn leven was afgelopen jaar. En ik hoop dat we zo nog jaren door zullen gaan. Veel geluk, gezondheid, vriendschap en creativiteit gewenst, heel veel creativiteit. En ik hoop dat je dromen zullen uitkomen. Twee weet ik en jij weet welke ik bedoel.
    Knuffel van je maatje uit het oge noorden

    BeantwoordenVerwijderen