Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 16 december 2010

een ingeving !!!!

Ik had gisterennacht nog even een tijdje contact met mijn pc vriendje, mister laptop......

En ik kwam op een blog terecht die ik zo leuk vond omdat er zoveel verschillende quilts waren te bewonderen.
Zoveel stijlen en kleuren.
Redenen- gevoelens etc. voor het maken van de quilt werden er soms bijgeschreven.
Kortom het leek wel een tentoonstelling van enorm veel mensen.

Wat bleek nu ?

Deze slimme dame had een site opgestart met alleen maar foto's en info over gemaakte quilts van alle quiltsters/quilters  die het leuk vonden om een quilt te tonen op deze blog.

En later, toen ik eigenlijk al aan het slapen zou moeten zijn, kreeg ik plots een heel leuk idee...

Waarom geen blog/site starten met hetzelfde idee.

Ik weet wel dat velen een blog hebben, maar nu gaat het alleen maar over de foto's en eventuele bijhorende uitleg.

Het zou andere mensen hele leuke ideeën opleveren, je kan mooi alles bekijken en er kan doorgelinkt worden naar de blog waar de quilt op staat.
Ik zie het ook als een opslagruimte/tentoonstelling van vele quilts die werden gemaakt door gewone quilters en daar zitten veel juweeltjes tussen.
En het is ook een mooi naslagwerk voor het quiltersnageslacht en toekomstige quilsters.

Ik weet nog niet helemaal hoe ik het kan realiseren, maar is weer een leuke uitdaging om dit te doen,
Natuurlijk moet ik dan jullie medewerking hebben.

Lijkt jullie dit leuk ?

Een naam moet ook gekozen worden natuurlijk , maar voorlopig zou ik het
Onze quilts blogger .com willen noemen OF our/onze  quilts blogger . com

of quiltexpo.com is ook een leuke naam

want ik denk dat hij in 2 talen moet komen. nl het nederlands en het Engels.

Graag eventuele ideeën , negatieve of positieve reacties.


Ik heb ook een enquete geplaats aan de zijkant.  zie rechterkant bovenaan !!


Willen jullie daaraan meewerken ?  de stemming is ANONIEM


Bedankt en ik ben heel benieuwd naar de reakties.

3 opmerkingen:

  1. Hilde wat een enorm leuk idee. Ik wil daar best met mijn quilts (als er weer eens af is) aan mee werken.

    Groetjes en succes ermee Joosje (Josien)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een super idee. Maar heb jij daar nog wel tijd voor?

    BeantwoordenVerwijderen